Strony

13 czerwca 2013

Nowe trampki

Hej. Dziś pierwszy post z działu mody. Poprzednie trampki były zwykłe, czarne, proste. Pasowały mi do wszystkiego i były uniwersalne :) Ostatnio nadszedł ich koniec, porwały się na spacerze. Wyruszyłam w poszukiwaniu nowych i znalazłam je z drobnym tuningiem!

kliknij na zdjęcie ;)

Zdjęcie gdzie widać je w całości jest trochę prześwietlone, jednak prawdziwą czerń widać na zbliżeniu na małe nity/ćwieki. Są wygodne, a najlepszy jest fakt, że kosztowały 27zł. Oczywiście na bazarku :) Wcześniej miewałam trampki z H&M, ale pękały w nich podeszwy. :) Za niewielką cenę naprawdę można znaleźć perełki :)

Do napisania! ♥

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥