Strony

25 maja 2013

Moje polowanie :)

Dziś byłam w sklepie Rossmann, z okazji zniżek-40% na kosmetyki kolorowe i do pielęgnacji postanowiłam coś zakupić :) Za zakupy, które tu widzicie zapłaciłam tylko 34zł z groszami. :) Więc to bardzo tanio! Dam znać ile co kosztowało (już przecenione), tak dla chętnych. Zacznę od pielęgnacji:


1. Maseczka Soraya oczyszczająca z zieloną glinką do cery tłustej i mieszanej, saszetka podzielona na pół. Dla mnie nowość, będę testować.  1,49zł
2. Szampon wzmacniający do włosów przetłuszczających się. Śmierdzi troszkę, ale może się sprawdzi na moje włosy. 7,99zł (cena normalna, na szampony zniżki nie było)

Kolorówka:


3. Błyszczyk Lovley z kolagenem morskim, nr 7. 4,59zł
4. Lakier do french manicure nr 5. 3,89zł
5. Mascara Maybelline Rocket w kolorze brązowym (być może bardziej mi pasuje?). 16,19zł

Chyba najbardziej cieszę się z mascary :) Będę ją testować jak skończy się mój tusz do rzęs. Błyszczyk i lakier są dla wyjątkowej osoby już na jutro z okazji Dnia Matki. Recenzje produktów pojawią się na pewno.

Do napisania! ♥

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥