Strony

02 lipca 2013

Lekki krem nawilżający Mixa 6%

Hej :) W ostatnich dniach zakupiłam krem Mixa, którego zadaniem jest nawilżanie i matowanie skóry. Posiadam wersję z 6% gliceryną, miedzią, która ma regulować i matującym pudrem. Są jeszcze inne wersje z nawilżającą gliceryną, chyba 10% i 12%. Mój krem jest dla skóry normalnej i mieszanej. Ja posiadam ten drugi przypadek. Cera przetłuszcza mi się w strefie T, a fragmenty na policzkach obok nosa także lubią się buntować. Tak wygląda krem:



Po oczyszczeniu skóry i nałożeniu kremu skóra jest matowa, ale tylko przez może 1 czy 2 godziny... szkoda. Jednak gdy krem się wchłonie i nałożę od razu makijaż w postaci pudru efekt świecenia pojawia się znacznie później, około po 7 godzinach i to latem :) Jestem zadowolona z nawilżenia, czuć miękkość i odżywienie, nie jest to jednak nawilżenie dogłębne, ale na lato polecam. Trochę ubolewam nad brakiem matu bez przypudrowania skóry, ponieważ nie zawsze makijaż jest potrzebny, np. na plaży.

Moja ocena: 9/10
Cena: 18,99zł

Będąc w Rossmanie zakupiłam w promocji antyperspirant, który jest w fazie testów. Na razie nie chcę zapeszać ;) Nie jestem przesądna, ale na recenzję za wcześnie ;)

Do napisania! ♥

5 komentarzy:

  1. świetny blog, żałuję że nie znalazłam go wcześniej :) ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) W takim razie zapraszam do mnie częściej :)

      P.S. Powodzenia.

      Usuń
  2. Potrzebowałam na zimę jakiegoś lekkiego kremu nawilżającego, który jednocześnie dawałby matowy efekt (podobnie jak Ty, mam cerę mieszaną). W ostatnim czasie widziałam wiele reklam tej firmy, dlatego zaciekawił mnie ten krem. Akurat w Rossmanie była na niego promocja (14,99 zł chyba) no i skusiłam się. Ale niestety krem bardzo silnie mnie uczulił, moja skóra stała się szorstka w dotyku, pojawiły mi się czerwone plamy :( . Oczywiście od razu zaprzestałam jego stosowania, właściwie użyłam go tylko raz, szkoda że cała tubka pójdzie do kosza.. :/ Kupiłam go przede wszystkim, że owa firma produkuje kosmetyki do cery wrażliwej (na opakowaniu napisane jest nawet "Formuła opracowana w celu minimalizowania ryzyka alergii"), a tu taka niemiła niespodzianka.. Kremem jestem ogromnie rozczarowana, natomiast Twój blog bardzo mi się podoba i będę tu jeszcze zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥