Strony

10 grudnia 2014

Recenzja: Cien krem nawilżający 24h.

Witajcie. Zastanawiam się czy nie skrócić czasu trwania ankiety i chyba to zrobię. Jak na razie wszyscy zagłosowali na TAK z czego jestem bardzo zadowolona :) Być może ankieta zakończy się jutro wieczorem. Dziś mam dla Was recenzję kremu Cien, niestety nie znajdziecie opinii na wizażu, ponieważ jest to produkt tylko dla sklepów Lidl.


Zdjęcie to własnośc prywatna, zanim skopiujesz, zapytaj!

Cien face Moisturising Cream 24h protection
Rano: Kompleks Liftan Complete z koenzymem Q10 i kofeiną dodaje skórze energii na cały dzień.
W ciągu dnia: Witamina E zawarta w kompleksie Liftan Complete chroni przed przedwczesnym starzeniem się skóry spowodowanym działaniem promieni słonecznych, a kwas hialuronowy pomaga wygładzić zmarszczki.
Wieczorem: Kompleks (L.C.) z pantenolem, gliceryną i kwasem hialuronowym działa kojąco i nawilża skórę.
W nocy: Kompleks (L.C) z koenzymem Q10 pielęgnuje i wspomaga proces regeneracji komórek.

Sposób użycia
Codziennie rano i wieczorem po oczyszczeniu twarzy delikatnie wmasować krem w skórę twarzy, szyi i dekoltu. Idealny jako baza pod makijaż.

Skład: (brak parafiny!)
AQUA, GLICERIN, DIBUTYL ADIPATE, CETEARYL ALKOHOL, PROPYLHEPTYL CAPRYLATE, DICAPYRYL CARBONATE,  SODIUM ACRYLATE/ SODIUM ACRYLOYDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, PHENOXYETHANOL, DIMETHICONE, TITANIUM DIOXIDE, POLYIBUTENE, PANTHENOL, BUTYROSPERMIUM, PARKII BUTTER, PALMITIC ACID, STEARIC ACID, TOCOPHERYL ACETATE, DISODIUM EDTA, PARFUM, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM ANISATE, SODIUM LEVULINAYE, ALLANTION, ETHYLPARABEN, METHYLPARABEN, BENZOIC ACID, ACRYLATES/C10-30 AKRYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, SILICA, DEHYDROACETIC ACID, CAPRYLYL/CAPRYL GLUCOSIDE, CAFFEINE, SODIUM HYALURONATE, PANICUM MILIACEUM EXTRACT, LIMONENE, LINALOOL, CHLORELLA, VULGARIS/LIPINUS ALBUS PROTEIN FERMENT, ALKOHOL DENAT, UBIQUINONE, BENZYL BENZOATE, GERANIOL, CITRONELLOL, TOCOPHEROL, TANNIC ACID, COLEUS FORSKOHLII ROOT EXTRACT, POTASSIUM SORBATE, CI 14700



Moja opinia:

Krem kupiłam za jakieś 10zł w Lidlu. Używam go już ponad 2 tygodnie i mogę o nim co nieco powiedzieć. Jesteście ciekawe czy tak tani krem jest w ogóle wart uwagi? Otóż jest! ☺ Dawno nie miałam tak dobrego produktu.


+ świetnie nawilża
+ dobrze się wchłania
+ nie zostawia lepkiej warstwy (po wchłonięciu)
+ buzia jest gładsza
+ stan cery uległ poprawie, nie jest już odwodniona
+ zapach jest lekko konwaliowy, trochę kremowy - ładny
+ słoiczek jest porządny, wykonany ze szkła
+ krem ma w składzie masełko Shea
+ przystępna cena

Minusów naprawdę nie zauważyłam, nie mam się czego czepić. Skóra odzyskała zdrowy blask, zapychania raczej nie ma, w tej kwestii raczej jest tak jak było. Polecam Wam ten produkt, jest NAPRAWDĘ GODNY UWAGI.



4 komentarze:

  1. No proszę, nie wiedziałam, że jest taki fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jest, zawróć na niego uwagę w sklepie :)

      Usuń
  2. nie sięgałam nigdy po produkty z tej firmy i może to mój błąd :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥