Strony

09 grudnia 2014

Ankieta dotycząca bloga - zapraszam ☺

Kochani, mam zamiar połączyć mojego bloga z Google+ ze względu na lepszą wygodę komentowania (strona nie musi się odświeżać po jego wpisaniu). Można też oznaczyć komentujących w jednym komentarzy co bardzo ułatwia sprawę. Z racji tego, że zależy mi na moim gronie odbiorców postanowiłam zapytać Was o to czy jesteście połączeni z platformą Google+. Nie chciałabym spowodować sytuacji, gdzie najbardziej aktywne osoby nie będą mogły dodawać komentarzy.

Po prawej stronie na pasku bloga znajduje się ankieta, o której mowa. Będę bardzo wdzięczna za jej wypełnienie. Jeszcze większą radość sprawi mi fakt, jeśli macie zamiar połączyć się z Google+ aby nadal aktywnie uczestniczyć na blogu. Jest to bardzo proste.

Ankieta trwa do 12 grudnia do godziny 23:59. Nie wykluczam jeszcze wydłużenia tego czasu.


3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥