Strony

30 listopada 2014

Recenzja: Anabelle Minerals podkład kryjący.

Witajcie. Skończyłam już całe opakowanie podkładu kryjącego z Anabelle Minerals w kolorze Golden Fairest. Przyszedł czas na moją recenzję. Jeśli zastanawiacie się nad jego kupnem lub chcecie zobaczyć jak się sprawdził to zostańcie ze mną. ☺


Dostałam też próbkę podkładu w ciemniejszym tonie o nazwie Golden Fair.


Moje zdanie: Moje opakowanie zawierało 10g produktu. • Wystarczyło mi na półtora miesiąca, a wcale nie nakładałam na twarz dużo produktu. Cena wynosiła 30zł + przesyłka, a obecnie wynosi 34,90zł. • Szkoda, że ze strony znikły większe gramatury podkładów • Podkład z AM daje fenomenalne krycie, na twarzy jest mat, ale nie płaski a satynowy. • Niestety po godzinie wszystko nie wygląda już tak dobrze, moja twarz szybko się przetłuszcza i nie jest to kwestia pielęgnacji, a natury. Gdy sebum połączy się z pudrem to powstaje jedna, lepka warstwa, którą czasem zbieram chusteczką, niestety wystarczy lekko przejechać po twarzy i wszystko schodzi... Jedyne rozwiązanie to lekko docisnąć chusteczkę do twarzy, a potem dołożyć kolejną, cienką warstwę pudru, wtedy wygląda się całkiem OK. • Nie miałam też problemu  z aplikacją produktu, nakładałam go wysuwanym pędzlem za 10zł i sprawdzał się super. • Raczej nie kupię tego produktu ponownie, chociaż sprawdziłby się do zdjęć, bo początkowo wygląda się super :) 

Zalety:
krycie
kolor
łatwość aplikacji
opakowanie ma w środku zakrętkę dzięki czemu puder się nie wysypie w podróży

Wady:
po ponad godzinie na twarzy robi mi się ciasto, sebum w połączeniu z pudrem nie wygląda ładnie
łatwo ściera się z twarzy
nie wydajny

Miałyście ten produkt? Jestem ciekawa czy u Was sprawdził się lepiej.


8 komentarzy:

  1. szkoda, że tak łatwo znika i ten efekt ciasteczka się pojawia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo nigdy żaden podkład tak dobrze nie pasował do mojej skóry. Golden fairest jest mega jasny i ma żółte tony - ideał.

      Usuń
  2. Nigdy go nie miałam i w sumie nie kusi mnie po Twojej recenzji :( Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli twarz Ci się nie przetłuszcza to będziesz zadowolona :)

      Usuń
  3. A chciałam kupić ten podkład... Dobrze że dodałaś recenzję zaoszczędzę dzięki Tobie pieniądze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli twarz Ci się nie błyszczy to będziesz zadowolona. :) Dla mnie byłaby wersja matująca, ale mi zależało na kryciu.

      Miło mi, że moje słowa się Tobie przydały.

      Usuń
  4. Ja cos czuje ze dla mnie byłby idealny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Tobie się sprawdzi to będę szczęśliwa :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥