Strony

10 listopada 2014

Prosty sposób na dekorację.

Cześć! :) Dziś przychodzę do Ciebie z ciekawym pomysłem, inspiracją i nowością, którą już pewnie każdy zna, ale o niej zapomina. Tak jak ja ;) Na pewno widziałaś coś takiego w sklepie, u koleżanki lub u kogoś z rodziny. Ja z takim pomysłem żyję już kilka lat a jakoś nigdy się nie zebrałam by zrealizować plan. Jeśli chcesz w niedrogi i efektowny sposób udekorować mieszkanie to ten post jest właśnie dla Ciebie. Zapraszam!

Potrzebne będą:
  • szklany lub plastikowy pojemnik (przeźroczysty)
  • kulki ozdobne


Ja wsypałam połowę każdego koloru. Kulek wydawało się strasznie malutko.


 Dolewamy zimnej wody i czekamy. Producent na wszystkie kulki zaleca 1l wody, ja skorzystałam z połowy, więc użyłam 500ml.


Tak się prezentują:


Taka ozdoba powinna wytrzymać minimum 2 miesiące. Kulki gromadzą wodę, więc jeśli ktoś podaruje nam kwiatka to spokojnie możemy go włożyć do takiego flakonika. Nie dość, że ładne to jeszcze praktyczne! Jeśli chcesz traktować to tylko jako dekorację to można dodać kilka kropel olejku aromatycznego, a przyjemna woń będzie wypełniać pomieszczenie. Myślę, że coś takiego sprawdzi się też w łazience, jeśli kulki zalejemy ciut mniejszą ilością wody, to będą one wchłaniały wilgoć np. podczas kąpieli. Daj znać co o tym myślisz. ☺

Koszt: 
♦ kulki ok. 5zł
♦ woda z kranu (? gr)
♦ flakon 7,99zł w OBI
_______________________
13zł - koszt całkowity

Już niedługo pokażę Wam moje kosmetyczne nowości.


12 komentarzy:

  1. Mam je, kiedyś kupiłam w Biedronce :D Super pomysł, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kupiłam w Biedronce i czekały już z pół roku na użycie :D

      Usuń
  2. Oo przypomniałaś mi, że mam gdzieś takie kuleczki, kupiłam dawno temu i rzuciłam gdzieś do szuflady, muszę je odszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te kuki :D bardzo fajnie się je maca :D muszę sobie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez często taką dekorację robię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jej fajnie to wygląda <3 chociaż ja bym takie złote i srebrne chciałą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałam się jeszcze z kulkami w takim kolorze ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥