Strony

16 listopada 2014

Pomysł na zdrowe śniadanie.

Czy też tak masz, że rano nie wiesz co zjeść? Lodówka pełna. a wydaje się, że jest pusta. Dziś przychodzę z pomysłem na smaczne i zdrowe śniadanie. Jest bardzo proste w przygotowaniu i zajmuje 5 tylko minut!


Składniki:
szklanka mleka
2,5 łyżki kaszy manny
garść mieszanki premium*
4 daktyle
łyżeczka nasion chia

* Mieszanka premium jest dostępna w Auchan.
Składa się z nasion słonecznika, pestek dyni,
rodzynek, jagód goji, suszone mango.

Podgrzewam mleko i dodaję kaszy manny. Gotuję wszystko ok. 3 minuty. Przelewam kaszę do miski i posypuję nasionami chia, mieszanką i daktylami. Gotowe!

Smacznego!


10 komentarzy:

  1. Może kiedyś się skuszę i spróbuję takiego dania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto bo jest super smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie ale dla mnie byłoby zabójstwem rano ;) Mam lekką nietolerancje laktozy i nie mogę jeść mleka na pusty żołądek :( ja zawsze jem jajecznice na szynce albo bułeczki z serkiem wiejskim na śniadanie :D może się skuszę na Twój przepis ale raczej na kolacje albo drugie śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przy samym mleku też boli ale po kaszy nie :) Smacznego życzę i cieszę się, że chcesz posmakować takiej mieszanki :) Tylko daktyli nie kupuj luzem, a wybierz zapakowane bo są świeższe.

      Usuń
  4. Pychota, jestem ciekawa czy by mi zasmakowało bo wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakuje trochę jak kutia świąteczna :D Przynajmniej ja mam takie skojarzenia. Spróbuj :)

      Usuń
  5. bardzo fajny pomysł na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że na co dzień nie mam czasu na takie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko 5 min! :) Naprawdę szybko się je robi, wstawiasz mleko, w tym czasie kroisz daktyle, dosypujesz do mleka manny, 3 minutki stoisz, wyłączasz. Potem wlewasz do miski, posypujesz wszystkim i już :) To zajmuje tyle czasu co zwykła kanapka.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥