Strony

12 listopada 2014

Zakupy.

Hej ;) Wiem, że część osób uznaje to za dziwne, a szczególnie płeć męska. Czy jest coś ciekawego w pokazywaniu zakupów? Według mnie tak. Kobiety lubią podejrzeć co kupił ktoś inny. Szukam pomadki, więc może ktoś ma jaką do polecenia, albo właśnie kupił świetny kolor. Jeśli też lubisz rzucić okiem na zakupy innej kobiety to ten post jest dla Ciebie.


Żel pod prysznic Aido kupiłam w Kauflandzie za... 1,77zł! Pachnie subtelnie i ma proteiny ryżowe nie tylko w nazwie, ale też w składzie. :)
Krem do twarzy Cien na razie czeka na rozpakowanie, bo wyciągam resztki z obecnego kremiku. Kosztował 8,99zł i z tego co czytałam w internecie - zapowiada się bardzo dobrze. Nie ma w składzie parafiny, za co naprawdę duży +
Balsam do ust Tisane to mój ulubieniec, używałam go ze 2 lata temu i porzuciłam bo chciałam popróbować innych preparatów. Teraz powróciłam do niego i żałuję, że wydawałam pieniądze na inne marne podróbki.
Odżywka do paznokci z Miss Sporty to spontaniczny, ale udany zakup. Użyłam jej dopiero kilka razy, ale widzę, że jest ok. Delikatnie wzmacnia paznokcie, na większe efekty muszę poczekać.
Pomadka w płynie Essence XXXL longlasting to też spontaniczny zakup. Spodobał mi się kolor, postanowiłam, że posłuży jako nagroda za wysiłek na ćwiczeniach :D Nie kosztowała więcej niż 10zł, a sprawuje się nawet nawet. Kolor śliczny, ale ciut wchodzi w załamania ust, których normalnie nie widać.

Coś wpadło Wam w oko? A może mieliście jakich z tych produktów. Chętnie posłucham co sądzicie o tego typu postach.


14 komentarzy:

  1. Uwielbam Tisane :) Używam od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię posty zakupowe :) Tisane lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię oglądać zakupy innych dziewczyn :D kiedyś wydawało mi się to dziwne ale teraz to lubię :) ten błyszczyk-pomadka z essence chodzi za mną już od kilku miesięcy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwałością raczej nie powala, nie jest to jakiś super longlasting, ale kolor ma bardzo fajny. Szkoda tylko, że dziwnie się rozprowadza, raczej ponownie go już nie kupię.

      Usuń
  4. Też sporo dobrego czytałam o tym kremie Cien, więc jestem ciekawa jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten błyszczyk z essence mam tylko w starym opakowaniu :p

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa Tisane, bo nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥