Strony

24 października 2014

Moje ulubione lakiery na jesień.

Cześć. Czy u Was też jest tak zimno? Mimo, że dziś za oknem było piękne słońce to przy wyjściu na dwór mroźny wiatr od razu sprawił, że miałam ochotę wrócić do siebie. Chyba zaraz zrobię sobie gorącą, karmelową herbatkę :)
Uwielbiam zmieniać kolory lakierów na różne pory roku. Pomalowane paznokcie to dodatek, ale niezmierne cieszy moje oczy :)


Czerwienie to najbardziej klasyczne kolory i jedne z moich ulubionych. Rimmel to kolor o nazwie Ready, I'm paint! Kolejnym kolorem jest ciemna śliwka o ciepłej tonacji, no chyba nie ma nic bardziej jesiennego niż właśnie to :) Lakier brokatowy NYC towarzyszy mi już długi czas i używam go o każdej porze roku. Do ulubieńców jesieni dodam jeszcze dwa lakiery Wibo - brudny beż (połączenie z szarością) oraz piaskowa wersja, która cudownie się mieni, zobaczycie to na zdjęciach poniżej.



Niestety minusem piaskowych lakierów jest czepialstwo. Nie wiem jak to inaczej określić, bo paznokcie pomalowane czymś takim mają chropowatą fakturę i haczą się o rajstopy i wszystkie tkaniny, o szalikach nie wspominając. Efekt jest powalający, ale komfort noszenia już mniej...
Do mojej kolekcji dołączył jeszcze czarny lakier, bo (uwaga!) nigdy takiego koloru nie miałam na swoich paznokciach. Jakoś nie było mi do niego po drodze, a tu nagle nowa potrzeba. Sama się dziwię, że tyle lat malowania paznokci i takie historie ;)

A jakie są Wasze ulubione jesienne kolorki na paznokciach? Czy też nie miałyście nigdy jakiegoś koloru na paznokciach? Jeśli tak to jakiego? :)


9 komentarzy:

  1. U mnie też niby słoneczko było ale zimno... ja lubię czarne i fioletowe lakiery :) ale myślę żeby kupić sobie jakiś ładny bordowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz na paznokciach mam matowy granat. :D Ale zaszaleć z czerwieniami też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, w sumie nigdy nie miałam matowego lakieru :D Ale chyba wolę normalne wykończenie.

      Usuń
    2. Nie ładnie mówić kurde :p kurczaki ziemniaki, a dla mnie chyba najbardziej podobają się odcienie takiego koloru jak Mr Nail na pierwszym zdjęciu :)

      Usuń
  3. u mnie królują śliwki i borda no i granaty :) więc tą czerwień to bym chętnie Ci ukradła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tą czerwień bo jest klasyczna i zawsze będzie mi pasować :)

      Usuń
  4. u mnie bordo i czerwienie na jesień zazwyczaj królują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥