Strony

13 lipca 2014

Niezbędnik wakacyjny, czyli co zabieram ze sobą na wyjazd.

Hej! :) Rok temu pisałam Wam podobny post. Jeśli chcecie go zobaczyć to wystarczy kliknąć tu. Rok temu przedstawiłam rzeczy niezbędne na wakacje, a dziś napiszę o tych, które są niezbędne podczas mojego wyjazdu. Zapraszam! :)



  • Żel antybakteryjny, przyda się podczas jedzenia czegoś "w drodze". Nikt nie chce zjeść zarazków, a w np. pociągu czai się ich wiele.
  • Filtr do twarzy (filtr do ciała też, ale już go spakowałam) to podstawa. Szczególnie gdy chcemy się opalać. :)
  • Krem intensywnie nawilżający SPF 20 Iwostin Sensita - na razie go testuję. Potrzebowałam czegoś mocno nawilżającego.
  • Pomadka Nivea - każda z nas wie, że w podróży bardzo się przydaje.
  • Krem nawilżająco matujący Mixa. Miałam go rok temu i mam go teraz. Odsyłam do recenzji.
  • Ziaja Bloker - must have! Nie wyobrażam sobie wakacji bez niego. Nikt nie chce przejmować się tym, że się spocił, szczególnie w podróży. Wolę go używać i zawsze czuć się świeżo.
  • Chusteczki odświeżające przydadzą się w podróży i podczas plażowania.:)

Znikam na tydzień z internetu. Napiszcie w komentarzach co u Was jest niezbędne na wakacjach i w podróży. Do napisania! :*


8 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥