Strony

08 lipca 2014

Makijaż na wakacje.

Hej kochane! :) Przepraszam za chwilową nieobecność, ale miałam problemy ze zdrowiem. Mam nadzieję, że już będzie wszystko dobrze. Dziś mam dla Was zestaw kosmetyków, które zabieram ze sobą na wakacje i będę się nimi malować. :) Cenię sobie prostotę, dlatego nie zabieram wiele. W najbliższych dniach będzie też recenzja zbiorcza produktów pudrowych oraz recenzja tuszu do rzęs. Dodatkowo planuję post z niezbędnikiem wakacyjnym. Pokażę Wam co ze sobą zabieram na wyjazd (kosmetyki itp.).



  • Lakier do paznokci z Biedronki. Ma piękny jagodowy kolor. Jednocześnie nie jest siny więc będzie super pasował do opalenizny. 5zł
  • Eyeliner zabieram jeden, ale jeszcze nie wiem czy w kolorze brązowym czy czarnym. Lubię podkreślone nim oczy. Brąz podkreśla niebieskie tęczówki, ale czerń jest bardziej wyrazista. Dziewczyny, który wybrać? ;) ok. 8zł
  • Tusz do rzęs Lovley Pump Up to mój ulubieniec. W najbliższych dniach będzie jego recenzja. Uwielbiam czarne, podkręcone rzęsy! 12zł
  • Bronzer Essence to mój niedawny nabytek, ale sprawdza się świetnie, a do tego jak pachnie... Można nim stworzyć efekt opalonej buzi. 12,99zł
  • Róż z Wibo (numerek 6) sprawia, że skóra wygląda zdrowo i promiennie. Chcemy tak wyglądać na wakacjach, więc... ;) ok. 10zł
  • Puder Synergen (04 natur) to mój ulubieniec, którego nie wiem czemu porzuciłam. Świetnie matuje i lekko kryje niedoskonałości. ok. 10zł
  • Lip Tint z Bell to mój wakacyjny (i nie tylko) HIT! Barwi usta na kilka godzin, na ustach ma śliczny koralowy odcień, ale nie przesadnie intensywny. Lekko wysusza, ale wystarczy użyć pomadki nawilżającej i jest ok. 6zł
  • Korektor z Miss Sporty no także nowy ulubieniec, ale opowiem o nim więcej za kilka dni. :) ok. 10zł
  • Konturówka do ust z Essence ma piękny lekko malinowy, lekko jagodowy kolor na ustach. Na lato jest ideana. ok. 7zł

A Wy co zabieracie ze sobą na wakacje do makijażu? :) Wolicie minimalizm, czy kosmetyczkę pełną upiększających produktów? 


12 komentarzy:

  1. Ja raczej nigdzie nie jadę ;) Jaki jest ten bronzer z essence? Nie jest za bardzo pomarańczowy? Bo szukam takiego żeby najlepiej w ogóle nie miał pomarańczowych tonów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już za kilka dni recenzja, a może nawet jutro. Wg. mnie jest neutralny. Na pewno nie różowy, ale też nie pomarańczowy. ;)

      Usuń
  2. Ja zabieram dużo kosmetyków jeśli wyjeżdżam z chłopakiem. Jak jestem sama lub z rodziną to się nie maluję. U mnie obowiązkowo zalotka i korektor :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zabieram dużo kosmetyków jeśli wyjeżdżam z chłopakiem. Jak jestem sama lub z rodziną to się nie maluję. U mnie obowiązkowo zalotka i korektor :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w lato staram się używać tylko tuszu do rzęs, eyelinera, od czasu do czasu pomaski/błyszczyka. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała fajną cerę to zapewne puder i korektor bym sobie darowała. :) Latem też stawiam na lekki makijaż. :)

      Usuń
  5. u mnie na upały musi być całkowity minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest najbardziej komfortowo, zgadzam się z Tobą w 100%! :)

      Usuń
  6. Tusz żółciutki używam ale ostatnio swędzi mnie po nim linia rzęs. Nie wiem czym jest to spowodowane.ale słyszałam kilkakrotnie że powoduje wypadanie rzęs.
    Dołączyłam do grona obserwatorów i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie mnie też czasem swędzą oczy, ale nie pomyślałabym, że od niego. Na szczęście nie wypadają mi rzęsy. :)

      Usuń
  7. U mnie chyba by było trochę więcej rzeczy :) A jak z trwałością tych lakierów BeBeauty?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥