Strony

27 października 2013

Dwie stylizacje na sezon jesienny.

Hej! Dziś znów spontaniczny post. :) Niedzielne słońce było cudowne, a temperatura urosła do 20st. Celsjusza. Oto moje propozycje:

by polyvore.com 

Propozycja 1: czarne rurki, delikatna różowa bluzka, marynarka w cętki i kolia, a do tego: botki na koturnie, klasyczna torebka, złoty zegarek, kolczyki w kształcie różyczek. Komplet elegancki, klasyczny, na codzień i inne okazje. A przede wszystkim wygodny, no i nie tylko na jesień ;)

Propozycja 2: czarne rurki, pleciony sweter w pudrowym, różowym kolorze + czarno-złota kolia, a do tego: buty z wycięciami i klasyczna torebka w karmelowym kolorze (jak dla mnie typowo jesiennym), prosty zegarek i eleganckie kolczyki. Strój także na codzień, komfortowy, ciepły i ładny.

Już niedługo post z testem tuszy do rzęs oraz ich recenzją oraz post z serii "inspirowane jesienią"! Zapraszam serdecznie! 

Do napisania! ♥

4 komentarze:

  1. Strój ładny, nawet mi sie podoba i jeden i drugi tylko te rurki wygądają jak leginsy, a ta kolia jest chyba zbyt ciężka i zakrywa za bardzo kobiece atrybuty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo osób sięga po to z czystej ciekawości, ale chyba faktycznie lepiej poświęcić swój czas czemuś innemu ;). bardzo mi miło to czytać!

    ciekawa jestem recenzji tuszy, zazwyczaj wszystkie są u mnie jednorazową przygodą i dalej szukam swojego idealnego i niezawodnego. oby się znalazł kiedyś;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny nowy layout i szata na blogu :) pozdr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥