Strony

23 października 2013

Bransoletka DIY

Hej! Dziś post całkiem spontaniczny. Postanowiłam zrobić bransoletkę z kilku przedmiotów, które na pewno każdy ma w domu. Nie jest to może dzieło artystyczne, ale i za takie się z czasem zabiorę. ;)


Co jest potrzebne? W moim przypadku to:
- złota gumka do włosów
- tasiemka z weselnego upominka
- zawieszka z jakiejś gazety

Osobiście zbieram tasiemki z metek, które są powieszone właśnie na takiej ozdobnej wstążce. Mam już kilka kolorów, ale w pasmanterii także można takie dostać.



Wystarczy nawlec małą (lub dużą wedle uznania) zawieszkę, umiejscowić ją na środku gumki i przepleść wstążkę wokół, a potem zawiązać na 2 supełki. Myślę, że to bardzo prostu sposób, bransoletkę można modyfikować, zmieniać kolory i zawieszki. Efekt jaki otrzymałam bardzo mi się podoba, solo, a także np. z perłami.

Do napisania! ♥

1 komentarz:

  1. Bardzo dobry pomysł :) Łatwe, ładne i niedrogie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥