Strony

20 października 2013

Mix foto z tygodnia.

Hej! Dziś wstawiam mix fotografii z tygodnia, który się już kończy. Część z nich została odzyskana, gdyż kilka lub kilkanaście przypadkowo usunęłam :/. Niestety niektóre zdjęcia bezpowrotnie zniknęły z mojego telefonu. Pod kolażem krótki opis zdjęć:

Przepyszny obiad, kurczak, ryż + mix sałat :)
Kawa z cynamonem, idealna a jesień!
Kolorowe liście, szkoda było tak po prostu przejść bokiem, bez zrobienia zdjęcia.
Kawa z kafejki, żal wypijać ;)
Upominek dla gości weselnych.
Anielskie fale na włosach.
Zupa-krem z dyni.
Czekoladki dla ukochanej osoby :)

Do napisania! ♥

4 komentarze:

  1. ciągle brakuje mi czas na fotografowanie pięknej jesienni. a Twoje zdjęcie liście mi o tym przypomniało :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekoladki są mniam mniam...

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥