Strony

03 października 2014

Moje sposoby na piękne... dłonie.

Witajcie! Dziś będzie o tym jak pielęgnuję swoje dłonie. Jesteście zainteresowane tematem? Jeśli tak to zapraszam.


Pielęgnację zawsze zaczynam wieczorem.
  • Zaczynam od zmycia lakieru do paznokci. Następnie robię peeling produktem Avon planet spa - Blissfully Nourshing. Pachnie cudownie! Słodko jak... masa kajmakowa albo jakiś krem brulee. :) 
  • Kiedy paznokcie są zmiękczone - obcinam je.
  • Kiedy skóra dłoni jest wygładzona i nawilżona, na paznokcie i skórki wokół nich nakładam maść z witaminą A. To tani i uniwersalny produkt, polecam go mieć w swojej kosmetyczce!
  •  Rano specjalnym patyczkiem z kocówką V wycinam skórki. Wiem, że dużo osób poleca ich odsuwanie, ale moje są twarde z natury i ładnie odsuwają się tylko na serdecznych palcach (Czyżby ich nazwa nie brała się bez powodu? Chyba tak!). 
  • Teraz czas na delikatne usunięcie resztek skórek pilniczkiem papierowym. Wygładzam też krawędzie paznokcia i nadają mu kształt lekkiego migdała.
To już wszystkie moje tricki. Nic nadzwyczajnego, a w szybki sposób można utrzymać dłonie w dobrym stanie. Na co dzień kremuję ręce czym popadnie. Jest to zwykły krem Nivea, albo po prostu balsam do ciała, który trafia na dłonie przy okazji :)

Macie jakieś inne sposoby, dzięki którym Wasze dłonie są wypielęgnowane?


11 komentarzy:

  1. ja zawsze piłuje paznokcie, obcinanie jest dla mnie wrogiem tak samo jak wycinanie skórek, ale każdy wyznaje co innego i ma inne sposoby na pielęgnację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obcinam całe życie w wcale nie zauważyłam negatywnego wpływu na moje paznokcie. :)

      Usuń
  2. ja jakoś specjalnie nie dbam o paznokcie i dłonie ;) jedynie krem na noc no i wiadomo zmywanie paznokci, obcinanie, malowanie ale to akurat każdy robi... jestem leniem jeśli chodzi o dłonie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie obcinaj paznokci u dłoni, bo je uszkadzasz : c paznokcie sie tylko piłuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym widziała negatywne skutki obcinania to bym tego nie robiła. Spokojnie :)

      Usuń
  4. Polecam Instant Cuticle Remover z SH - dzięki temu produktowi zapomniałam co to wycinanie skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O :) Dzięki, zobaczę przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie własnie ostatnio popsuł się taki patyczek V :( Muszę sobie kupić nowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja podobnie dbam o moje dlonie :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥