Strony

12 października 2014

Inspirowane jesienią.

Witajcie na nowej odsłonie bloga :) Postanowiłam nieco zmienić jego wygląd. Będę Wam wdzięczna za wszelkie uwagi, porady i opinie dotyczące jego wyglądu i funkcjonalności. Cel jaki chciałam i chcę osiągnąć to schludny wygląd i minimalizm, przy czym zaznaczam, że nie może niczego zabraknąć w panelu bocznym.

Dziś mam dla Was jesienne inspiracje. Wszystko co jest w kolażach zostało dobrane wg mojego gustu, to co wpadło mi w oko to właśnie tutaj się znajduje ;) Przygotowałam 2 koncepcje urządzenia pokoju oraz stylizacje z ubrań. Mimo, że większości tych przedmiotów nie kupię to czerpię wielką radość z dobierania dodatków, oglądania perełek wśród masy produktów.


Tu zapachniało typową jesienią. Mam na myśli jabłka, dynie, świece i korzenne przyprawy. Czy Wy też uwielbiacie wtulać się w cieplutkie koce? :)


 Kolory jesieni to nie tylko paleta od koloru żółtego, poprzez pomarańcz i czerwień aż do brązu, ale też inne nasycone barwy. Według mnie jesienne jest wszystko co ma mocny, intensywny kolor o przede wszystkim ciepłej tonacji.



Dajcie mi znać czy lubicie czytać i oglądać takie posty. :) Napisz w komentarzu co kojarzy Ci się z jesienią + co sądzisz o nowym wyglądzie bloga!


11 komentarzy:

  1. Ciepłe koce uwielbiam :) Zmiana na blogu zdecydowanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd bloga bardzo ładny :D drugi kolaż bardzo i się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie się tutaj zrobiło :)
    ja uwielbiam mój ciepły koc z rękawami ;) a dynie ostatnio kupiłam :)nie będę nic z niej gotować, ale jako dekoracja sprawdza się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój uśmiech rośnie na widok takich komentarzy! :)
      Ja dynię wykorzystam na zupę.

      Usuń
  4. miałam ochotę na urządenie mieszkania na jesień inaczej, ale chyba nici z tego : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię oglądać inspiracje, ale nie wyobrażam sobie trzymać wszystkiego na 4 sezony i jeszcze zmieniać kolekcję co rusz :P

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥