Strony

12 października 2014

Inspirowane jesienią.

Witajcie na nowej odsłonie bloga :) Postanowiłam nieco zmienić jego wygląd. Będę Wam wdzięczna za wszelkie uwagi, porady i opinie dotyczące jego wyglądu i funkcjonalności. Cel jaki chciałam i chcę osiągnąć to schludny wygląd i minimalizm, przy czym zaznaczam, że nie może niczego zabraknąć w panelu bocznym.

Dziś mam dla Was jesienne inspiracje. Wszystko co jest w kolażach zostało dobrane wg mojego gustu, to co wpadło mi w oko to właśnie tutaj się znajduje ;) Przygotowałam 2 koncepcje urządzenia pokoju oraz stylizacje z ubrań. Mimo, że większości tych przedmiotów nie kupię to czerpię wielką radość z dobierania dodatków, oglądania perełek wśród masy produktów.


Tu zapachniało typową jesienią. Mam na myśli jabłka, dynie, świece i korzenne przyprawy. Czy Wy też uwielbiacie wtulać się w cieplutkie koce? :)


 Kolory jesieni to nie tylko paleta od koloru żółtego, poprzez pomarańcz i czerwień aż do brązu, ale też inne nasycone barwy. Według mnie jesienne jest wszystko co ma mocny, intensywny kolor o przede wszystkim ciepłej tonacji.



Dajcie mi znać czy lubicie czytać i oglądać takie posty. :) Napisz w komentarzu co kojarzy Ci się z jesienią + co sądzisz o nowym wyglądzie bloga!