Strony

22 sierpnia 2014

Maseczka dotleniająca Ziaja

Witajcie, dziś u mnie wręcz pozytywna pogoda. Nie brakuje słońca i jest dość ciepło. :) Dobra energia panująca dookoła mnie sprawiła, że dziś kolejny post! Kilkanaście dni temu zauważyłam z sklepie Ziaja nowość. Maseczka dotleniająca z czerwoną glinką kosztowała 1,49zł więc nie mogłam się oprzeć i kupiłam. Nadaje się do każdej cery.



Po 1 użyciu jestem w stanie powiedzieć o efektach bo są naprawdę fajne! Moja skóra na twarzy po zastosowaniu tej maski była niesamowicie miękka, nawilżona, gładka, odżywiona. Podobnie działa maseczka regenerująca z tej samej firmy. Jeśli znów poczuję, że moja skóra jest sucha na policzkach lub wokół nosa to na pewno zakupię ją ponownie!

Szkoda, że nikt z pracowników firmy Ziaja nie wpadł na pomysł, aby maseczki sprzedawać w np. tubkach. Gdyby stosować się do zaleceń to nasze domowe SPA kosztuje (w użyciu 3x w tygodniu):
  • na tydzień: 4,47zł
  • na miesiąc: 17,88zł
  • na rok: 214,56zł
Niby nie drogo, ale wolałabym dać 15zł za tubkę i używać jej przez 3 miesiące, a nie robić zapasy w saszetkach. To moja skromna uwaga. :) Dodam jeszcze, że tą firmę nadal bardzo lubię za ceny dużych i mniejszych kosmetyków!