Strony

26 września 2013

Ulubione lakiery na jesień

Hej, witam Was na moim blogu. Jeśli lubicie tu zaglądać zapraszam do obserwowania go ;) Dziś opowiem o moich lakierach do paznokci. Nie stosuję segregacji wśród kolorów, używam takiego na jaki mam ochotę, pora roku nie ma znaczenia, jednak są takie, które kojarzą mi się właśnie z jesienią i najczęściej ich wtedy używam. Jeśli macie ochotę jakiś zakupić to wszystkie szczegóły podam pod zdjęciem.


1. Lakier świecący z ciemności, bez numerka z bazarku, pisałam o nim TU.
2. Lakier Golden Rose nr 129 - przepiękna pomarańcz, nieco marchewkowa.
3. No name, dostałam w prezencie. :) Nie ma numerka, ale odcień jest ciut ciemniejszy niż na zdjęciu. 
4. Lakier Jumpy nr 141 (czarny z fioletowymi drobinkami, przepiękny!).
5. Lakier Jumpy nr 107 - prosty i klasyczny różowy.
6. Lakier Visage Color nr L6 (?) - czerwień ze złotymi drobinkami, ślicznie wygląda na paznokciach.
7.  NYC Long Wearing nr 105 Starry Silver Glitter - cudowny, a do tego przedłuża trwałość lakieru pod spodem.
8. Lakier Da Vinci nr 404 - nasycony zielony, po prostu.
9. Wibo Express growth (nie widzę numerka) - kameleon, zmienia się w zależności od kąta patrzenia, raz fioletowy, raz zielony, a raz coś pomiędzy :D

Do napisania! ♥

1 komentarz:

  1. ja jeszcze mam fazę na lakiery typowo letnie, chyba nie dopuszczam do siebie myśli o wszech obecnie panującej jesieni:) Choć ostatnio pokusiłam się o czerń na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥