Strony

22 września 2013

Lakier świecący w ciemności

Witajcie! :) Dziś będzie o lakierze do paznokci, który świeci. Mam go z bazarku. Do wyboru był jeszcze kolor niebieski, pomarańczowy, zielony, miętowy, fioletowy. Ja wybrałam neonowy róż.


cóż za ostrość:P

Nie udało mi się uchwycić ostrości w ciemności za pomocą aparatu cyfrowego. Jest widoczna jego fluorescencyjna barwa. Na paznokciach także świeci na brzoskwiniowo. Lakier ma słabe krycie, ale dobrze się trzyma na paznokciach. Ja miałam tylko jedną warstwę i efekt "wow" był tylko po naświetlaniu pazurków. Kupiłam ten produkt z czystej ciekawości. Fajnie było spróbować, ale na pewno nie kupię go ponownie. Jako bajer jest ok, ale nie na dłuższą metę. Teraz będę go zużywać jako produkt do nabłyszczania, ponieważ płytka paznokcia jest delikatnie zaróżowiona i błyszczy. Niestety zapach jest okropny. Zawsze znoszę woń, która unosi się przy malowaniu pazurków, jednak ten zapach mnie powala... w negatywnym tego słowa znaczeniu. Musiałam używać tego produktu na balkonie.

Moja ocena: 4/10
Cena: 4zł

Do napisania! ♥

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥