Strony

15 września 2013

Recenzja żelu pod prysznic Fa

Witam ciepło wszystkich :) Przychodzę dziś z recenzją żelu pod prysznic Fa shower+lotion. Nie ukrywam, że reklama zachęciła mnie do jego kupna. Trafił mi się w bardzo przystępnej cenie w jednym z supermarketów. Wybrałam wersję z granatem, ale była jeszcze z awokado.

 


W internecie nie znalazłam wielu recenzji tego produktu. Nie wierzyłam też w wielką moc nawilżania :) Żel czekał w szafce na swoją kolej, gdyż kończy mi się inny , o którym też tu wspomnę. Nie mogłam się jednak doczekać i postanowiłam go wypróbować. Moje zaskoczenie było duże. Często producenci coś obiecują, opowiadają co robi i naprawia, a okazuje się, że efekt jest żaden. W tym wypadku moje wcześniejsze wyobrażenia okazały się złe. Skóra podczas mycia wydawała mi się gładsza. Po wytarciu się ręcznikiem zauważyłam, że nadal taka jest. Nawilżenie było naprawdę widoczne! Już dawno świeżo po kąpieli nie miałam takiej miękkiej i promiennej skóry. :) Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Być może dla wymagających ten produkt będzie za słaby. Na tą chwilę jest to HIT w mojej łazience. Niedługo zabieram go ze sobą i nie będę musiała brać dodatkowo balsamu. Polecam gorąco! Warto zwrócić na niego uwagę :)

Moja ocena: 10/10
Cena: 4,99zł (w promocji)

Do napisania! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥