Strony

05 maja 2013

Peeling gruboziarnisty Joanna

Witam :) Dziś recenzja peelingu gruboziarnistego z firmy Joanna. Mam ten produkt już dość długo, więc już dobrze go poznałam :)


Peeling ma zapach mandarynki i jest to raczej ciepła nuta, ale orzeźwiająca. Zimą sporadycznie go używałam, ponieważ wolałam coś kremowego, jak to o tej porze roku bywa. Teraz bardzo chętnie go zużyję. Poniżej zdjęcia z dwóch perspektyw:



Produkt jest naprawdę wydajny i niedrogi. Drobinki są faktycznie grube i mocne, ale nie zrobią nam krzywdy ;) Widać je na zdjęciach. Skóra po zabiegu pachnie świeżo i jest czysta. Na pewno zabiorę go na wakacje, gdyż tam nie będę się bawić w domowe mikstury :) Uważam, że nie musimy przed peelingiem myć skóry, ponieważ ten produkt moim zdaniem myje. Nie wiem czy osoby z wrażliwą skórą skuszą się na tą wersję, jednak jak mówiłam wcześniej mi nie robi krzywdy nawet gdy intensywnie pocieram skórę. Podsumowując jest to produkt dla tych, którzy lubią owocowe zapachy, mocne drobinki i jedwabistą skórę. Polecam!

Moja ocena: 10/10
Cena: ok. 10zł (kupowałam w drogerii Natura)

Do napisania! ♥

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥