Strony

09 maja 2013

Żel pod prysznic Fruitkiss

Cześć. Od jakiegoś czasu używam żelu pod prysznic z Biedronki o nazwie Fruitkiss. Nazwa typowo wakacyjna, dlatego postanowiłam przetestować coś owocowego.


Początkowo wahałam się między zapachem żurawiny a borówki. Po dokładnym "wyniuszeniu" wybrałam to drugie. Żel pachnie owocowo, słodko, ale świeżo. Nie przytłacza. Teraz używam go z miłą chęcią, gdy w ciągu dnia jest gorąco :) Producent mówi, że zawiera wyciągi z jagody goji, która ostatnio jest modna w przemyśle kosmetycznym i spożywczym. Tak opakowanie prezentuje się z przodu i z tyłu: 



Podsumowując, polecam też żel. Dobrze myje, ładnie pachnie, nie wysusza. :) Czego chcieć więcej?

Moja ocena: 10/10 (szczerze!)
Cena: 6,99zł

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥