Strony

09 lipca 2013

Antyperspirant idealny

Hej. Po przerwie znów wracam. :) Dziś chciałabym podzielić się z Wami moim odkryciem. Od lat kupowałam dezodoranty w sprayu, zimą nabyłam antyperspirant o nazwie Ziaja sensitiv, ale tylko na początku działał, na dodatek poplamił mi na biało ubrania, a te ślady nie odeprały się niszcząc mi ubrania :( Ostatnio na myśl przyszło mi, aby zakupić coś z Lady Speed Stick. Poszłam do Rossmana i w promocji kupiłam ich antyperspirant w żelu. Wygląda tak:


Wybrałam zapach aloesowy, bo kojarzy mi się ze świeżością i nawilżeniem. Miałam dobre skojarzenia! Pierwszy raz produkt do tych celów działa jak należy :) Cały dzień pacha jest sucha, chyba, że na dworze lub w środkach transportu jest ok. 40st. C co się niestety zdarza... Organizm musi przecież się chłodzić, więc to naturalne, ale spokojnie w normalny, letni, gorący dzień pod pachą jest sucho, świeżo, ubrania po całym dniu nie śmierdzą, nie ma na nich plam. Zdarzyło się, że podkoszulek był w idealnym stanie :) Wydaje mi się, że aloes w składzie działa nawilżająco, bo na delikatnej skórze po goleniu nie ma żadnych zaczerwienień. Na razie nie wiem jak wydajnością, ale mam nadzieję, że posłuży na długo.

Moja ocena: 10/10
Cena: 5,79zł (w promocji, standardowo nie wiem)

Do napisania! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥