Strony

11 listopada 2013

Inspirowane jesienią #2

Hej! Przepraszam za chwilową przerwę na blogu, naładowałam swoje siły i powracam. :) Rozpoczęłam też kurację Atredermem i moja skóra zaczyna się łuszczyć, a dodatkowo nastąpił wysyp. Na ulotce pisze, że jest to normalne zjawisko, ale tak czy inaczej wolałabym tego uniknąć, gdyż nie chcę straszyć otoczenia. :) Dziś post z serii inspirowane jesienią. Zapraszam:


1. Obraz z jesiennymi liśćmi w ciepłej tonacji, nadaje klimat stosowny do pory roku.
2. Obraz w jesiennych kolorach, trochę nostalgiczny.
3. Sofa w beżowym kolorze, sama przymierzam się do kupna takiego mebla.
4. Poduszki pokryte "futerkiem" oczywiście syntetycznym w odcieniach śliwki i ecru.
5. Dywan z długim włosiem w kolorze czekolady.
6. Drewniany żyrandol, oświetlenie uzyska "ciepły" charakter.
7. Pleciony stolik/etażerka, marzy mi się taki/a :)
8. Wazon ze świeczką, znów kolor śliwki.

Piszcie czy macie w tym zestawie swoje typy, co byście zmieniły/zmienili w
tym połączeniu kolorów i tekstur. Komentujcie, każdy ślad po czytelniku sprawia mi radość (także anonimowy) ;)

Do napisania! ♥

2 komentarze:

  1. Piękne inspiracje ; ) Z cerą mam nadzieję, będzie teraz tylko lepiej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też mam taką nadzieję i również pozdrawiam! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥