Strony

21 września 2014

Wracam do...

Witajcie! Wracam do blogowania! :) Remont się zakończył. Planowo miał trwać 3 dni, ale trwał 2 tygodnie. Z koloru jaki wybrałam jestem zadowolona. :) W pokoju zmieniłam też łóżko i ustawienie niektórych mebli. W końcu pojawiła się u mnie szafka nocna! Czuję się jakbym wprowadziła się do innego mieszkania. Myślę, że te zmiany są dobre. Kochani, mam już dostęp do komputera, router podpięty więc w najbliższych dniach pojawi się kolejny post, a potem kolejne i kolejne. Mam nadzieję, że wybaczycie mi moją nieobecność i będziecie tu zaglądać, bo szykuje się wiele interesujących tematów.


:*

8 komentarzy:

  1. Pokażesz nam jak wygląda teraz Twój pokój? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam z powrotem i czekam na następne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pojawi się zdjęcie pokoju? :)
    czekamy na posty :)
    u mnie remont trwa i trwa ;) a końca nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥