Strony

11 lutego 2014

Niespotykany szampon do włosów.

Witajcie. Moje zmagania z egzaminami nadal trwają. Mam nadzieję, że zakończą się pomyślnie. Dziś post o szamponie do włosów, który kupiłam kilka tygodni temu. Nigdy o nim nie słyszałam, nie czytałam opinii. Dokonałam zakupu w ciemno. O jakim szamponie mowa?



Szampon przy pierwszym użyciu wydał mi się na początku dziwny. Nie mogłam uzyskać piany, a włosy wydawały się dziwnie miękkie. Na koniec mycia nałożyłam standardowo odżywkę i gdy włosy wyschły zobaczyłam efekt. Po tym produkcie włosy są sypkie, pachnące, błyszczące i nawilżone, ale nie przeciążone. Dopiero siarczyste mrozy sprawiły, że efekty zmalały. Jednak postaram się częściej olejować włosy oliwką Hipp, być może wtedy staną się znów bardzo nawilżone. Nie myślałam, że ten szampon tak mnie zaskoczy. Do tego przepięknie pachnie kokosem! :)

Skład:

Powiem Wam, że mimo SLS szampon jest naprawdę dobry! Ma olejek kokosowy (cocos nucifera oil) wysoko w składzie. :)

Moja ocena: 9/10
Cena: 11,99zł (w Leclercu)

Znałyście ten szampon? Może polecacie coś innego, taniego, dobrego  i mało znanego? :)

Do napisania! ♥

2 komentarze:

  1. Wydaje się ciekawym szamponem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go poszukać. Może jest też dostępny w innych hipermarketach. :) Do wyboru z tej serii była jeszcze odżywka i maska do włosów. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥