Strony

28 czerwca 2014

Moje zakupy.

Witajcie kochani. Dziś zamierzałam przyjść do Was z ambitnym postem, super zdjęciami. Niestety komputer pokrzyżował moje plany. Mam wirusa o nazwie rootkit. Nie chcę logować się na swoim komputerze (wirus może przechwytywać hasła) więc korzystam z innego. Nie ma tu programów do obróbki zdjęć, więc te dzisiejsze nie będą rewelacyjne. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. ;) Jeśli ktoś z Was miał problem z rootkitem to niech się odezwie w komentarzach.
Pokażę Wam więc co dziś i ostatnio kupiłam. Za kilkanaście dni wyjeżdżam na wakacje co mnie bardzo cieszy, wreszcie wypocznę po ciężkiej sesji.

  • Lekka torebka na lato. Kupiłam ją na targu za 78zł :)

 Ma śliczne dekoracje i jest pojemna, a do tego bardzo lekka i solidna. :)


  •  Papiloty z Rossmana za około 6zł. Mam zamiar w nich spać, żeby rano budzić się w pięknych falach.


  • Podkład Celia nude za 10,90zł. Kupiłam go już kilka tygodni temu i nadchodzi czas na jego recenzję, jak jesteście ciekawe to zapraszam w najbliższych dniach na mojego bloga, ponieważ napiszę
    Wam, czy jest warty uwagi. ;)
  • Korektor MissSporty za 12zł kupiłam wczoraj w Rossmanie. Dziś użyłam go pierwszy raz i jestem bardzo zadowolana.
  • Tonik Bielenda Limonka&Ogórek był za około 10zł. Używam go od kilku dni i... spisuje się całkiem nieźle! ;)

  • Apaszka ze Stradivariusa. Kupiona dziś po bardzo promocyjnej cenie, którą zobaczycie na zdjęciach! :) Uważam, że ma super wzory i pasuje do wielu ubrań, a dodatkowo podkreśla kolor moich niebieskich oczu. Potrzebowałam czegoś na lato oraz na podróż, ponieważ owianie szyji nigdy nie kończy się dobrze w moim przypadku. 


Dziękuję, że ze mną jesteście i zapraszam Was na mój profil Google oraz na Ask.fm gdzie możecie mnie zapytać o coś związanego z blogiem, kosmetykami. Pytania są anonimowe więc chętnie coś doradzę i pomogę. Pierwsze zapytania już były, mam nadzieję, że pojawi się ich więcej. :)


15 komentarzy:

  1. Torebka bardzo mi się podoba. Zakupy świetne :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Już niedługo napiszę recenzję. :) Postaram się w przyszłym tygodniu.

      Usuń
  3. Śliczna torebka :) Też czasem kręcę włosy na papiloty ale często rano boli mnie od nich głowa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Ojej, mam nadzieję, że u mnie tak nie będzie... :<

      Usuń
  4. piękna torebka, a zakupy świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka fajna, mam ten korektor z Mis Sporty ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Korektor spisuje się bardzo dobrze, ale po testuję go jeszcze i dam Wam znać co i jak. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. :) Zaglądam do komentujących.

Pozdrawiam, coconutsbeauty ♥